اخبار و رویدادهای مهم

.

برگزاری نخستین جلسه راهپیمایی اربعین 1403 در دانشگاه علوم پزشکی آبادان

1403/2/5 چهارشنبه

نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، در این نشست که به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان جانشین رییس دانشگاه در نشست مذکور، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریتهای پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد، در ابتدا رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه بعنوان دبیر ستاد گزارشی از عملکرد دانشگاه در اربعین حسینی سال گذشته را ارائه داد.
در ادامه‌، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سالجاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیازها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.
مقرر شد ضمن تشکیل جلسات این ستاد با فواصل زمانی هر دو هفته یکبار، نیازها و پیشنهادات مورد نظر برای برگزاری هرچه بهتر این آیین جهانی در اسرع وقت از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام شود.
در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
استقرار ۱۱پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰دستگاه آمبولانس و ۲دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری ۷ محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمانها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.
آرشیو
كلمات كليدي :استقرار ۱۱پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائراندانشگاه علوم پزشکی آباداننخستین جلسه راهپیمایی اربعین 1403
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13449909
تعداد بازديد پورتال: 15052766
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 07:47:47
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض